`

Recruiter Zorg | Amsterdam

's Hertogenbosch
2.750 - 4.000
32-40 uur

Prettige gesprekspartner met hart voor de zorg

Je beschikt over relevante werkervaring binnen recruitment
Je hebt een grote affiniteit met de zorg
Je bent een teamspeler, communicatief vaardig, enthousiast en resultaatgerichtheid
Solliciteren
Sluit over 5 dagen
Contact GrowWork3

Je standplaats wordt Amsterdam en vanuit ons kantoor loop je zo de gezellige Amsterdamse Poort in met o.a. leuke en multiculturele eettentjes én kijk je tegen de Johan Cruijff Arena aan!

In jouw rol werk je nauw samen met een commercieel adviseur, die verantwoordelijk is voor acquisitie en contractafspraken met zorgorganisaties. Het is aan jou om goede kandidaten te vinden, intakes in te plannen en het contact te onderhouden. Daaromheen komt er natuurlijk veel meer werk bij kijken, zowel administratief als coördinerend. Zo stem je regelmatig af met jouw adviseur wat de stand van zaken is omtrent lopende procedures, zoek je de samenwerking op met collega’s en neem je deel aan projectgroepen die aansluiten bij jouw interesses.

En we kunnen garanderen: je komt écht in een warm bad terecht, waar je jezelf mag zijn, waar veel gelachen wordt en waar je veel vrijheid en vertrouwen krijgt! Kortom jij bepaalt in grote lijnen jouw eigen regie!

Wat ga je doen?
● Vacatureteksten schrijven en publiceren op verschillende platformen.
● Werven van kandidaten, voornamelijk via LinkedIn door middel van jouw eigen Recruiter Seat. Ook via andere platformen is er veel mogelijk, aan jou de keuze wat voor jou en jouw regio werkt.
● Je screent cv’s, voert telefonische intakes en voert sollicitatiegesprekken.
● Je stelt geschikte kandidaten voor aan opdrachtgevers.
● Je onderhoudt jouw netwerk aan zorgprofessionals.
● Samenwerken met marketing om meer kandidaten aan te trekken, hierin kun je dus losgaan met jouw creativiteit en ideeën.
● Je houdt je bezig met neventaken/(verbeter)projecten die je zelf hebt geïnitieerd of welke aansluiten bij jouw interesses.

Wie ben jij?

We zijn op zoek naar een goede communicatief vaardige en gedreven recruiter.
● Je beschikt over een HBO- werk- en denkniveau.
● Je hebt affiniteit met de zorg en bij voorkeur ervaring binnen de arbeidsbemiddeling.
● Je snapt de kracht van social media en van LinkedIn.
● Je bent een prettige gesprekspartner en staat stevig in je schoenen, Je hebt een hands- on mentaliteit en bent geen opgever. Je denkt in mogelijkheden.
● Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel en kan goed omgaan met de vrijheid die je krijgt.

Wat bieden we jou?

Je wordt verwelkomd in een gezellig en gemoedelijk team van hard werkende collega’s met een passie voor het vak, affiniteit met de zorgsector en een flinke dosis energie! Ook is er veel ruimte voor ontwikkeling, eigenaarschap en ideeën bedenken en uitvoeren. Daarnaast bieden we ook zeker het volgende:

● Een plek waar je jezelf mag zijn en jezelf kunt ontwikkelen op zowel persoonlijk als professioneel vlak.
● Een functie voor 32 – 40 uur per week; een aanvangssalaris van € 2.750,- tot € 3.600,- bruto per maand op basis van 40 uur per week. Inschaling vindt plaats op basis van relevante werkervaring.
● Ontwikkelings- en trainingsmogelijkheden.
● Een aantrekkelijke bonusregeling en een resultaatafhankelijke 13e maand.
● Reiskostenvergoeding: kilometervergoeding, parkeer abonnement of NS Businesscard.
● Premievrij pensioen en 25 vakantiedagen (met de mogelijkheid om nog 5 vakantiedagen extra bij te kopen).
● Laptop en iPhone van de zaak.
● Gezellige vrijdagmiddagborrels, kerstborrels en teamuitjes.
● Een prettige werkomgeving met een open cultuur, moderne faciliteiten en heerlijke koffie, thee en vers fruit dat voor je klaar staat!

Meer informatie

Interne vacature | Je standplaats wordt Amsterdam en vanuit ons kantoor loop je zo de gezellige Amsterdamse Poort in met o.a. leuke en multiculturele eettentjes én kijk je tegen de Johan Cruijff Arena aan!

In jouw rol werk je nauw samen met een commercieel adviseur, die verantwoordelijk is voor acquisitie en contractafspraken met zorgorganisaties. Het is aan jou om goede kandidaten te vinden, intakes in te plannen en het contact te onderhouden. Daaromheen komt er natuurlijk veel meer werk bij kijken, zowel administratief als coördinerend. Zo stem je regelmatig af met jouw adviseur wat de stand van zaken is omtrent lopende procedures, zoek je de samenwerking op met collega’s en neem je deel aan projectgroepen die aansluiten bij jouw interesses.

En we kunnen garanderen: je komt écht in een warm bad terecht, waar je jezelf mag zijn, waar veel gelachen wordt en waar je veel vrijheid en vertrouwen krijgt! Kortom jij bepaalt in grote lijnen jouw eigen regie!

Zo verloopt het sollicitatieproces

solliciteer
Solliciteer
telefoongesprek
Telefoongesprek
1e-digitale-gesprek
1e (digitaal) gesprek
2e-digitale-gesprek
2e gesprek
contract-tekenen
Contract tekenen
Solliciteren
Sluit over 5 dagen

Solliciteer

1. E-mailadres

We controleren of je al in ons systeem staat, dan hoef je geen NAW gegevens meer in te vullen.

2. Persoonsgegevens
3. CV en motivatiebrief

De toegestane bestandtypes voor het uploaden van je CV en motivatiebrief zijn: Word (.doc of .docx), PDF (.pdf) en Excel (.xls of .xlsx)